לנגישות מקלדת ותמיכה בקורא מסך לחץ F10


תעודת אחריות: מכונת כביסה/מדיח כלים /מייבש כביסה/קולט אדים /כיריים /תנור בישול ואפייה (למעט תנור משולב מיקרוגל)/מקרר /מקפיא ביתי 


אלקטרה קמעונאות בע”מ , ח"פ 516387115 (להלן : "אלקטרה"), יוסף ספיר 1 ראשון לציון , אחראית למתן שירותי אחריות למוצר שפרטיו רשומים בתעודה זו (להלן: ''המוצר''), לתקופת הזמן כמפורט
ובכפוף לתנאים כדלקמן:
1. אלקטרה נותנת בזה אחריות למוצר לתקופה של שנה מיום אספקתו (להלן: " תקופת האחריות").
2. אלקטרה תבצע תיקון ללא תמורה, לקלקול שהתגלה במוצר בתקופת האחריות. אם צריך, אלקטרה תחליף לפי שיקול דעתה הבלעדי, כל חלק שיידרש / המוצר עצמו, ללא תמורה .
3. למרות האמור בסעיף 2 לעיל, אלקטרה תהיה זכאית לתשלום בגין תיקון המוצר, הובלתו/ החלפתו אם הקלקול נגרם מאחת הסיבות הבאות:
3.1. כוח עליון שהתרחש לאחר מסירת המוצר לצרכן .
3.2. זדון/רשלנות הצרכן, לרבות שימוש במוצר בניגוד להוראות השימוש ובלבד שהוראות השימוש סבירות בנסיבות העניין, בכפוף להוראות כל דין .
3.3. תיקון שנעשה במוצר בידי מי שלא הורשה לכך מטעם אלקט רה , בנסיבות שאינן נובעות מהפרת התחייבויות אלקטרה בכתב זה .
3.4. אלקטרה תהא פטורה מקיום האמור בסעיף 2 לעיל , אם תוכיח כי מקור הקלקול בנזק מכוון שגרם הצרכן .
4. תיקון קלקול המוצר בתקופת האחריות, יחזיר את המוצר למצב בו היה אלמלא הקלקול. אם התיקון כרוך בהחלפת חלקים, החלקים המוחלפים יהיו מקוריים וחדשים . אם התיקון לא יתאפשר כאמור, יסופק
לצרכן מוצר חדש זהה או מסוג ואיכות דומים ושווי ערך או תוחזר לצרכן התמורה ששילם בעד המוצר, לפי בחירת אלקטרה.
5. אלקטרה תתקן את המוצר תוך שבוע ימים מהיום בו נקראה לכך. על אף האמור , אם הקלקול מונע את השימוש העיקרי לשמו מיועד המוצר – התיקון יבוצע תוך התקופות האמורות להלן, שתחילת מניינן מיום
שנקראה אלקטרה לבצע את התיקון:
5.1. מקרר/מקפיא: 1 יום .
.5.2. כיריים לבישול בגז/בחשמל: 2 ימים .- על פי דין חלה חובה לחבר מוצר גז על ידי טכנאי מוסמך ובתשלום נוסף.
5.3.מכונת כביסה /מדיח כלים /תנור בישול ואפייה /מייבש כביסה : 3 ימים.
* בכל מקרה, שבתות וחגים לא יכללו במניין התקופות.
.5ב מוצר המפורט בסעיפים ,5.3-5.1 יתוקן במען הצרכן וכן קולט אדים. אם תידרש מעבדה לביצוע התיקון, המוצר יועבר למעבדה ויוחזר למענו של הצרכן, ללא תמורה.
6. הצרכן יוכל לרכוש מאלקטרה חלקי חי לוף לתיקון ה מוצר עד תום 6 שנים מתום תקופת האחריות, למעט קולטי אדים , שזאת עד תום שנה מתום תקופת האחריות .
7. אלקטרה תמסור לצרכן , לאחר ביצוע התיקון בתקופת האחריות, אישור בכתב בדבר מהות התיקון וחלקים שהוחלפו .
8. אלקטרה ו / או מי מטעמה , תתאם עם הצרכן מועדים לתי קון בתקופת האחריות. זמן ההמתנה לטכנאי לא יעלה על שעתיים מעבר למועד שתואם.
9. אחריותה של אלקטרה תהיה בהתאם למפורט בתעודת אחריות זו ובכפוף לדין.
10. אלקטרה רשאית לבצע את התחייבויותיה בעצמה/ באמצעות אחרים, לפי שיקול דעתה הבלעדי.
11. אחריות אלקטרה לפי תעודה זו, היא כלפי ה צרכן בלבד, בהתאם להוראות ה חוק הרלוונטיות. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, האחריות אינה חלה על מוצרים בהם נעשה שימוש שעיקרו אינו אישי, ביתי או משפחתי
(שימוש למטרות מסחריות ).
12. למען הסר ספק, אלקטרה אינה מתחייבת לתת במסגרת תעודת האחריות הדרכות ו/או הסברים לגבי השימוש במוצר והפעלתו.


על פי דין חלה חובה לחבר מוצר גז על ידי טכנאי מוסמך ובתשלום נוסף.
לידיעתך: חלק מנותני השירות מתנים את מתן האחריות בחיבור על ידי טכנאי מוסמך מטעמן (ובתוספת תשלום)
אנא פנה לנותן השירות לבירורים נוספים.

*בכפוף לתעודת האחריות של היבואן שמצורפת למוצר 

יש לתאם ביקור טכנאי להתקנה עבור מוצרים הנדרשים חיבור ע"י טכנאי: מדיחים, מכונות כביסה, תנורים וכיריים.
עלות הביקור להתקנת כיריים ותנורים משולבים כרוכה בתשלום 
**פתיחת מוצרים אלו תיעשה על ידי טכנאי מוסמך בלבד- חובה!**


תחנות שירות אלקטרה  - 2067*
סניף באר - שבע באר -שבע דרך חברון ,21 מרכז ביג 
סניף ירושלים ירושלים פייר קינג ,20 תלפיות 
סניף תל -אביב תל -אביב קיבוץ גלויות 21
סניף חיפה חיפה בר יהודה ,147 תל -חנן


שרות אלקטרה להתקנת מוצר חדש , טלפון: 073-2625600 בימים א-ה בין השעות 8:30-16:30
או באתר https://www.plrom.co.il/

נגישות איפוס

שינוי רקע
שינוי גודל טקסט