נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

פעולות בשירות העצמי

אובדן מכשיר - חסימה/חיבור

המכשיר אבד או נגנב?

אפשר לחסום את המכשיר לשיחות יוצאות או שיחות יוצאות ונכנסות 
חסימה לשיחות יוצאות בלבד תאפשר לך להמשיך ולחייג למכשיר בניסיון לאתרו. לאחר 3 ימים ייחסם המכשיר באופן אוטומטי גם לשיחות נכנסות 
כדי לקבל סים חדש יש להגיע לאחד ממרכזי השירות שלנו הפרוסים בכל רחבי הארץ לאיתור סניף קרוב ניתן לבטל את החסימה בכל זמן אם יש לך שני מכשירים על אותו הקו, ביצוע חסימה באתר יחסום את שניהם. אם ברצונך לחסום רק אחד מהמכשירים, אפשר לפנות לנציג בצ'אט בווטסאפ   לאחר 12 שעות מביצוע החסימה, מכשירך ייכנס לרשימה שחורה  לחיפוש מכשיר ברשימה שחורה היכנס לשדה “איתור מכשיר” המופיע בעמוד זה 
החיפוש יעשה ע"י הקלדת מספר סריאלי של המכשיר

מצאת את המכשיר?

מעולה! לא לשכוח לפתוח אותו לשיחות יוצאות
לפתיחה שיחות יוצאות ונכנסות

איתור מכשיר

לאיתור מכשירים שנחסמו בגלל אובדן או גניבה ונכנסו לרשימה השחורה-
הקלידו את המס' הסיריאלי של המכשיר
הסבר במרבית המכשירים ניתן לראות את המספר על הצג ע"י הזנת הקוד #06#* במסך החיוג.
חפש
מכשירך נמצא ברשימה השחורה מכשירך אינו נמצא ברשימה השחורה

המלצות להמשך

קביעת סיסמה למניעת שימוש בציוד הקצה בידי מי שאינו מורשה התקנת אפליקציות לאיתור הציוד במקרה של אובדן/גניבה לדוג': איפה הילד ועוד 
לביצוע הפניית שיחות נכנסות
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי