נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

הצהרת נגישות

מעודכן ליום 06.12.2021

אנחנו בפלאפון מחויבים ופועלים למען קידום הנגישות כדי לאפשר גם לאנשים עם מוגבלות וצרכים מיוחדים להשתמש וליהנות ממגוון השירותים שאנו מציעים לכלל לקוחותינו בנקודות שירות ומכירה, באתר האינטרנט ובמוקדי השירות הטלפוני.

כרבע מהאוכלוסייה בישראל נתקלת בקשיי נגישות לאינטרנט: לקויי ראייה, לקויי שמיעה, אנשים עם מוגבלות מוטורית, בני הגיל השלישי ועוד. 

על מנת שנוכל לספק שירות מיטבי, מקצועי ונגיש לכולם בצענו את ההתאמות הנדרשות באתר פלאפון, עדכנו והטמענו את כללי הנגישות ככל שניתן בהתאם לעקרונות תקן הנגישות בישראל.
האתר מותאם לדרישות הנגישות לרמה 2 (AA) ועומד בתקן .W.C.A.G 2.
 
על מנת שנוכל לספק שירות מיטבי, מקצועי ונגיש לכולם בצענו את ההתאמות הנדרשות באתר פלאפון, עדכנו והטמענו את כללי הנגישות ככל שניתן בהתאם לתקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), תשע"ג-2013 (סימן ג': שירותי האינטרנט), וכן בהתאם לעקרונות תקן הנגישות בישראל.

האתר מותאם לדרישות הנגישות לרמה 2 (AA) ועומד בתקן .W.C.A.G 2, ובמקביל החברה ממשיכה במאמצים לסיים את הנגשת האתר במסגרת המחויבות של החברה לאפשר שימוש בו עבור כלל האוכלוסיה כולל אנשים עם מוגבלות וצרכים מיוחדים. 

הנגישות באתר מותאמת לדפדפנים המובילים: כרום, פיירפוקס, אקספלורר 9 ומעלה.

למידע נוסף על הסדרי הנגישות של פלאפון. 

אנחנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר כחלק ממחויבותנו לאפשר שימוש בו עבור כלל האוכלוסיה ובכלל זה אנשים עם מוגבלות וצרכים מיוחדים. יש לציין כי למרות מאמצינו להנגיש את כלל הדפים באתר, ייתכן ותתקלו בחלקים שטרם הונגשו. 

כמו כן, מסמכים או תכנים שעלו לאתר לפני אוקטובר 2017 ייתכן שלא נגישים באופן מלא. במידה שנתקלתם במסמך כזה או בתוכן, תוכלו לפנות לרכזת הנגישות שפרטיה מופיעים להלן, ואנחנו נדאג להנגיש לכם את המידע.

מידע על נגישות אזור אישי באתר האזור ("פלאפון שלי"):

המסמכים/העמודים/התכנים החדשים שעולים באזור האישי החל מיום 1.1.2022, הונגשו בהתאם לדרישות הנגישות 

מסמכים או תכנים שעלו לאזור האישי באתר לפני ינואר 2022 ייתכן שלא נגישים באופן מלא. במידה שנתקלתם במסמך כזה או בתוכן, תוכלו לפנות לרכזת הנגישות שפרטיה מופיעים להלן, ואנחנו נדאג להנגיש לכם את המידע.

מסירת המידע הנגיש הינה ללא עלות ומיועדת עבור לקוחות עם מוגבלות.

אם מצאתם ו/או נתקלתם בקשיים בגלישה באתר בנושא הנגישות או בכלל, נשמח לקבל פניות לקבלת מידע ו/או הצעות שיפור ו/או מייל עם דיווח על הבעיה, לרכזת תחום הנגישות בחברה:

רכזת תחום הנגישות- הגב' רינת אלמוזלינוס.

דוא"ל: Negishut@pelephone.co.il.

כדי שנוכל לטפל בבעיה בדרך הטובה ביותר, אנחנו ממליצים מאוד לצרף פרטים מלאים ככל שאפשר:
• תיאור הבעיה
• מהי הפעולה שניסיתם לבצע?
• באיזה דף גלשתם?
• סוג וגרסה של הדפדפן
• מערכת הפעלה
• סוג הטכנולוגיה המסייעת (במידה והשתמשתם)
 
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי