מי יכול ליהנות מהטבות המועדון?
הטבות המועדון הן ללקוחות פרטיים וsoho ובעלי אמצעי תשלום בפלאפון (לא כולל פריפייד), הנמצאים במסלולי דור 5
האם ההצטרפות למועדון כרוכה בתשלום?
ההצטרפות למועדון אינה כרוכה בתשלום. כחלק מהצטרפות למסלול דור 5 יש לך אפשרות לבחור את ההטבה שמתאימה.
כמה הטבות אפשר לבחור?
כל מנוי יכול לבחור הטבה אחת בכל תקופה.
תקופה הינה 4 חודשים קלנדריים כמפורט:
תקופה 1 - ינואר, פברואר, מרץ, אפריל
תקופה 2 - מאי, יוני, יולי, אוגוסט
תקופה 3 - ספטמבר, אוקטובר, נובמבר, דצמבר
מה קורה במידה ולא בחרתי הטבה בתקופה מסוימת?
ניתן לבחור הטבה אחת במהלך 4 החודשים של כל תקופה. במידה ולא בחרת הטבה הזכאות לבחירת ההטבות של אותה התקופה הסתיימה, אך ניתן לבחור הטבה חדשה במסגרת ההטבות של התקופה הבאה.
האם להטבות שנדרש לממש (לדוגמה: הטבת קופון) קיים תוקף?
כן. לכל הטבה יש תוקף ייעודי בהתאם לסוג ההטבה. תנאי ותוקף ההטבות מפורטים באתר, במידה ולא מימשת עד לסיום התוקף, לא יהיה ניתן לממשה.
האם ניתן לממש מספר קופונים יחד באותה הזמנה בפלאפון?
ההטבה הינה למימוש חד פעמי ולפריט אחד בקנייה, לא ניתן לממש מספר הטבות ברכישה אחת
אני מנוי בפלאפון אבל לא במסלול דור 5 , האם אוכל לבחור הטבה?
ניתן לבחור הטבה רק אם הינך מנוי במסלול דור 5 ובקריטריונים שהוגדרו
בתקנון.
למעבר מנוי פלאפון קיים למסלול דור 5
לחץ כאן
היכן ניתן לממש הטבות הקופונים?
את הקופונים ניתן לממש ברכישה במרכזי שירות של פלאפון ובאתר פלאפון (לא כולל חנויות פלאפון בעיר).
איך אפשר לדעת אם ההטבה שבחרתי נכנסה לתוקף?
בסיום תהליך הרישום להטבה תתקבל הודעה בעמוד ההצטרפות ובנוסף תישלח למכשיר של המנוי הזכאי הודעת SMS המהווה אישור רישום ופרטי ההטבה.
היכן ניתן לראות את תקנון המועדון?
ניתן לראות את תקנון המועדון
כאן
אני מנוי בפלאפון עם מכשיר דור 5, אבל לא במסלול דור 5. האם אוכל לבחור הטבה?
ניתן לבחור הטבה רק אם הינך מנוי במסלול דור 5.
למעבר למסלול דור 5 לחץ
כאן
האם ניתן לבטל הטבה לאחר שנבחרה?
לא ניתן לבטל הטבה שנבחרה. ניתן לבחור הטבה חדשה במסגרת ההטבות של התקופה הבאה.
האם אפשר להעביר את ההטבה שבחרתי למנוי אחר?
ההטבה אינה ניתנת להעברה.