נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

נגישות פלאפון

כל השירותים מונגשים לך אישית
חברת פלאפון מקדמת נגישות עבור לקוחות עם מוגבלות בהתאם לדרישות החוק ומתוך ראייה
בנגישות אבן יסוד בשירות ללקוחותינו כולם, וללקוחותינו עם מוגבלות, בפרט.
שירות אישי ומותאם ללקוח הם הבסיס לכל מפגש שלנו עם הלקוחות.
לצורך כך ביצענו התאמות נגישות, המאפשרות קבלת שירות עצמאי, שוויוני ונגיש בכל הערוצים שלנו.
 אנו פועלים ללא הפסקה לוודא שכל לקוח יוכל לקבל שירות  בפשטות, קלות ומהירות. 
אנחנו מלווים על ידי עמותת נגישות ישראל בהטמעת השירות הנגיש  שמאפשר שוויון, הכלה, כבוד ועצמאות.

יצירת קשר בכתב

נגישות בשירות

נגישות באתר האינטרנט אתר האינטרנט של החברה נגיש
להוראות שימוש באתר והצהרת נגישות
לחץ כאן ←
רכזת נגישות בכל פנייה בנושא הנגישות ניתן לפנות גם לרכזת הנגישות חוי ינקלביץ
*** חשוב לציין כי זוהי פנייה ייעודית לרכזת הנגישות

הסדרי נגישות בסניפי פלאפון

בכל מרכזי פלאפון ונקודות המכירה הנגישים שלנו אפשר למצוא את השירותים הבאים:
• עמדת שירות ומכירה נגישה
• כניסה נגישה לסניף
• כיסאות נגישים – בעמדת השירות הנגישה וברחבת ההמתנה
• ניהול תורים נגיש
• שרותי נכים - בתוך מרכז השירות או בקניון בו נמצא מרכז השירות
• מכשירי עזר לשמיעה
• מכשירי הדגמה והתנסות - ניתן להתנסות בהפעלת ציוד קצה נייד לפני הרכישה, ללא תשלום
• חיית שירות / כלב נחייה – בכל מרכזי השירות מותרת כניסה עם חיית שירות / כלב נחייה
•מערכת עזר להתמצאות לעיוורים וללקויי ראייה RightHear
סניפי פלאפון מרושתים במערכת טכנולוגית חדשנית המסייעת לאנשים עם עיוורון ולקויות ראייה להתמצא במרחבי הסניפים באופן עצמאי. ניתן להתחבר למערכת בעזרת אפליקציה ייעודית חינמית בכל חנות אפליקציות.
logo RightHear הורדת האפליקציה לאנדרואיד
logo RightHear הורדת האפליקציה לאייפון
לאיתור מרכז פלאפון הקרוב לביתך

מכשירים והטבות שירות

שירות SMS קולי
שירות SMS קולי הופך הודעות SMS שנשלחות למכשיר להודעות קוליות.
איך זה עובד?
כאשר מתקבלת הודעת SMS למכשיר שלך יתבצעו עד 3 נסיונות לחייג אליך עם מרווח של 15 דקות בין שיחה לשיחה. אם אין מענה נשאיר הודעה קולית עם תוכן ה-SMS בתא הקולי. השירות ניתן ללא תשלום. *קיים תשלום בגין שמיעת הודעה שהועברה אל המענה הקולי.

בחו”ל קיים חיוב בגין הודעת SMS שהומרה להודעה קולית כשיחה נכנסת, על פי תעריפי שירות פלאפון חו”ל.
השירות ניתן בעברית ובערבית.

לפרטים והצטרפות חייגו 166* שיחת חינם ממכשיר הפלאפון או במרכזי פלאפון או בשירות במייל pelemail@pelephone.co.il

iPhone 15

• מקשים גדולים
• ספיקר (רמקול)
• חיוג מקוצר (באמצעות מעודפים)
• חיוג קולי
לפרטים נוספים

Nokia 2660 Flip

• מכשיר עם פומית למענה קל לשיחות
• ספיקר (רמקול)
• חיוג מקוצר (באמצעות מעודפים)
• מקשים גדולים
• התקנה של WhatsApp מראש על גבי המכשיר
לפרטים נוספים
מה מציע השירות?
לקוחות עם מוגבלות בשמיעה ובדיבור יכולים לפנות לשירות מוקד תיווך להעברת מסרים. השירות יעביר את תוכן ההודעה המבוקשת אל הנמען שנבחר על ידי הלקוח באמצעות נציג. השירות הוא ללא תשלום (למעט תשלום עבור הודעות הנשלחות למוקד).

את ההודעה אותה רוצים למסור אפשר להעביר למוקד בכתב במספר דרכים וכן להעביר מסרים ליעדים שונים בארץ.
 
תמיכה בשפות עברית וערבית
פועל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע
חיוג למספרים בארץ בלבד
שירות גם לצד שלישי שמבקש להעביר מסרים אליך
 
תחומי מתן השירות ואופן הרשמה
בירורים והעברת מסרים
סיוע בקביעת תורים
פנייה לשרותי סיוע וקריאה לעזרה - לדוגמה, קביעת תור לרופא, הזמנת גרר לרכב תקוע וכד'
סיוע ברכישת מוצרים

כדי להירשם למוקד התיווך יש להעביר לידי פלאפון טופס הצטרפות חתום על ידי המצטרף.
את הטופס ניתן לשלוח למייל רכזת הנגישותNegishut@pelephone.co.il
אופן הפנייה למוקד לקבלת השירות
✓ שם + משפחה
✓ מספר מנוי במוקד התיווך
✓ מספר ת.ז. (במקרה בו מקום היעד דורש זאת)
✓ שם ומספר טלפון של היעד
✓ מספר סלולארי / מייל לחזרה במקרה בו הינך מעוניין שיחזרו אליך באמצעי אחר
✓ תוכן הפנייה – מפורט ככל שניתן בהתאם לבקשה
✓ ככל שהנך מבקש לשלם במסגרת הפנייה - מספר כרטיס אשראי וכל פרט נוסף הנדרש לצורך ביצוע התשלום

כזכור, במסגרת השירות אפשר לבצע עסקאות עד 750 ₪, ועד 2,000 ₪ במקרה שמדובר בתשלום לרשות מוסמכת.
 
דרכי התקשרות לקבלת השירות
המוקד אינו מטפל בפניות המכילות מסרים העשויים להיות פוגעניים או להוות עבירה פלילית או אזרחית, דברי נאצה וגנאי, והודעות העשויות לפגוע בצנעת הפרט ומסרים ארוטיים. השירות ניתן על-ידי חברת "נטרודס" ובכפוף לתנאי השירות המפורטים בנספח "הצטרפות לשירות מוקד תיווך בחברת פלאפון" ייתכן ויתבקש אישור בדבר לקות השמיעה או הדיבור.

Nokia 2660 Flip

• מקשים גדולים
• ספיקר (רמקול)
• חיוג מקוצר (באמצעות מעודפים)
• חיוג קולי
לפרטים נוספים

iPhone 15

• מקשים גדולים
• ספיקר (רמקול)
• חיוג מקוצר (באמצעות מעודפים)
• חיוג קולי
לפרטים נוספים

iPhone 15

• מקשים גדולים
• ספיקר (רמקול)
• חיוג מקוצר (באמצעות מעודפים)
• חיוג קולי
לפרטים נוספים

Nokia 2660 Flip

• מכשיר עם פומית למענה קל לשיחות
• ספיקר (רמקול)
• חיוג מקוצר (באמצעות מעודפים)
• מקשים גדולים
• התקנה של WhatsApp מראש על גבי המכשיר
לפרטים נוספים

הטבות נוספות

הטבת נפח גלישה
מלבד השירותים והמכשירים השונים המוצעים ללקוחות עם מוגבלות פלאפון מעניקה הטבת גלישה ללקוחותיה. לקוח המציג אישור או תעודה מזכה ומצטרף לתוכנית עם נפח הגלישה הגבוה ביותר הנמכרת ייהנה מהטבה של 50% נפח גלישה נוסף מעבר לנפח הנכלל בחבילה. ללא תוספת תשלום.
כדי להנות מההטבה יש לשלוח את הטופס הבא בצירוף צילום תעודה המעידה על מוגבלות בשמיעה/בראיה/בדיבור. את המסמכים אפשר להגיש בכל אחד ממרכזי השירות של פלאפון או לשלוח למספר פקס: 050-7548642. ההטבה תתעדכן בין 3-5 ימי עסקים מרגע הגשת המסמכים לפלאפון.
להמשך קריאה
תכניות ייעודית 60GB
₪59 לחודש למנוי מחיר קבוע ל-36 חודשים
5000 דקות וידאו
לכל הרשתות
5000
הודעות SMS
לתנאי התכנית המלאים
התנסות במכשירים בבית או בסניפים
ללקוחות עם מוגבלות יתאפשר להתנסות במכשירים מותאמים במרכז השירות ובבית הלקוח. התנסות בבית מיועדת ללקוחות פלאפון בלבד בעלי אמצעי תשלום תקין בכפוף לחתימה על טופס ייעודי. אם בקרבת מקום המגורים של מבקש ההתנסות אין מרכז שירות גדול, יהיה אפשר להזמין את מכשיר ההתנסות לסניף השירות או לנקודת המכירה בקניון הקרובים למקום המגורים.
להלן רשימת התעודות המקנות זכאות לקבלת ההטבות:
1. תעודת זכאות ממשרד הרווחה לסל שירות תמיכה לתקשורת
2. אישור רפואי רשמי חתום ע"י רופא מומחה המעיד על מגבלה
3. אישור ביטוח לאומי על נכות 
4. תעודת נכה ממשרד הביטחון
5. תעודת נכה מביטוח לאומי
6. אישור רפואי רשמי מקופת החולים המעיד על מגבלה (למושתלי שתל באוזן)
7. תעודת עיוור ממשרד הרווחה
להמשך קריאה
שיחה עם נציג SIGN NOW בשפת הסימנים
אנו בפלאפון מעוניינים להנגיש את השירות שלנו ככל הניתן לכלל הלקוחות ובכל הערוצים.
אנו מאפשרים ללקוחותינו החירשים או כבדי שמיעה הדוברים את שפת הסימנים, לפנות אל מוקד שירות הלקוחות שלנו, באמצעות מתורגמן שפת הסימנים מחברת SIGN NOW ועל פי תנאיה.
טרם מתן השירות בפעם הראשונה בשיחה, יש לחתום על טופס הסכמה ויפוי כוח למתן שירות באמצעות מתורגמן לשפת הסימנים של SIGN NOW,
אשר יישלח על ידי נציג פלאפון
השירות ניתן בימים א-ה בשעות 9:00-16:00
השירות נתמך בשפות עברית, רוסית וערבית
השירות ללקוחות פלאפון
לבקשות ספציפיות ושאלות בנושא אפליקציית SIGN NOW יש לפנות לשירות הלקוחות של SIGN NOW
בוואטספ למספר: 050-3060461
איך זה עובד? יש ללחוץ על כפתור "לשיחה עם נציג SIGN NOW" ונכנסים לחדר ​המתנה עד להצטרפות לשיחת וידאו עם מתורגמן שפת הסימנים
שיצור קשר עם מוקד השירות שלנו.
לשיחה עם נציג SIGN NOW
תעריפים כולל מע"מ. בהצגת תעודה מזכה בלבד. במקרה של אי זכאות לקבל ההטבה, גם לאחר עדכונה, פלאפון תיהיה רשאית לבטלה. באחריות הלקוח לוודא את עדכון ההטבה. המחיר ל-36 החודשים הראשונים. ללקוחות פרטיים ו- .SOHO ההצטרפות מותנית בהצגת תעודה מהאגודה למען החרשים והאילמים או בהצגת אישור מביטוח לאומי. בהצטרפות לתוכנית ובכפוף לתנאיה. דקות שיחה וידאו ו-SMS- בשימוש אישי, סביר והוגן כהגדרתו בהסכם, אל מנויי מפעילי תקשורת ישראלים, בישראל, לא כולל שירותים, כוכביות וכו'. השימוש בכפוף בתמיכת המכשיר שברשותך. קצבי הגלישה (כולל האטה) הינם על פי תנאי התכנית. תעריף דקת שיחה במסלול 59 אג' (בחיוג אל מנויים בישראל). פלאפון רשאית להפסיק את תנאי התכנית.
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי