חברת פלאפון מקדמת נגישות עבור לקוחות עם מוגבלות בהתאם לדרישות החוק ומתוך ראייה
בנגישות אבן יסוד בשירות ללקוחותינו כולם, וללקוחותינו עם מוגבלות, בפרט.
שירות אישי ומותאם ללקוח הם הבסיס לכל מפגש שלנו עם הלקוחות.
לצורך כך ביצענו התאמות נגישות, המאפשרות קבלת שירות עצמאי, שוויוני ונגיש בכל הערוצים שלנו.
אנו פועלים ללא הפסקה לוודא שכל לקוח יוכל לקבל שירות בפשטות, קלות ומהירות.
אנחנו מלווים על ידי עמותת נגישות ישראל בהטמעת השירות הנגיש שמאפשר שוויון, הכלה, כבוד ועצמאות.
שיחה עם נציג SIGN NOW בשפת הסימנים
אנו בפלאפון מעוניינים להנגיש את השירות שלנו ככל הניתן לכלל הלקוחות ובכל הערוצים.
אנו מאפשרים ללקוחותינו החירשים או כבדי שמיעה הדוברים את שפת הסימנים, לפנות אל מוקד שירות הלקוחות שלנו, באמצעות מתורגמן שפת הסימנים מחברת SIGN NOW ועל פי תנאיה.
טרם מתן השירות בפעם הראשונה בשיחה, יש לחתום על טופס הסכמה ויפוי כוח למתן שירות באמצעות מתורגמן לשפת הסימנים של SIGN NOW,
אשר יישלח על ידי נציג פלאפון
השירות ניתן בימים א-ה בשעות 9:00-16:00
השירות נתמך בשפות עברית, רוסית וערבית
השירות ללקוחות פלאפון
לבקשות ספציפיות ושאלות בנושא אפליקציית SIGN NOW יש לפנות לשירות הלקוחות של SIGN NOW
בוואטספ למספר: 050-3060461
איך זה עובד? יש ללחוץ על כפתור "לשיחה עם נציג SIGN NOW" ונכנסים לחדר המתנה עד להצטרפות לשיחת וידאו עם מתורגמן שפת הסימנים
שיצור קשר עם מוקד השירות שלנו.
לשיחה עם נציג SIGN NOW
תעריפים כולל מע"מ. בהצגת תעודה מזכה בלבד. במקרה של אי זכאות לקבל ההטבה, גם לאחר עדכונה, פלאפון תיהיה רשאית לבטלה. באחריות הלקוח לוודא את עדכון ההטבה. המחיר ל-36 החודשים הראשונים. ללקוחות פרטיים ו- .SOHO ההצטרפות מותנית בהצגת תעודה מהאגודה למען החרשים והאילמים או בהצגת אישור מביטוח לאומי. בהצטרפות לתוכנית ובכפוף לתנאיה. דקות שיחה וידאו ו-SMS- בשימוש אישי, סביר והוגן כהגדרתו בהסכם, אל מנויי מפעילי תקשורת ישראלים, בישראל, לא כולל שירותים, כוכביות וכו'. השימוש בכפוף בתמיכת המכשיר שברשותך. קצבי הגלישה (כולל האטה) הינם על פי תנאי התכנית. תעריף דקת שיחה במסלול 59 אג' (בחיוג אל מנויים בישראל). פלאפון רשאית להפסיק את תנאי התכנית.